You can't play on broken strings

grönt är skönt. lakanen, speciellt. 

Låten "Broken Strings" är faktiskt bra. (Heter den ens så?) Jag har fått den på hjärnan nu.
Jag var för övrigt på gymmet idag. Som jag även var i förrgår. Jag är en duktig flicka. *klappa på huvudet*
Always one step ahead, always alive or dead.
Jag funderar på att färga mitt hår igen. Egentligen måste jag ta slut på den rosa färgen (har en burk kvar) men jag orkar inte ha rosa längre. Tröttnat på det helt. Vill ha mörkt igen. Har faktiskt en flaska med svart färg någonstans i ett skåp som bara väntar tålmodigt på att bli öppnad och använd! Jag är trött nu, orkar egentligen inte skriva mer.

Jag har drabbats av någon slags konstig depression, som faktiskt bara är igång när jag är hemma. Utanför hemmet är jag bara deprimerad IBLAND. Inte alls så ofta som när jag är hemma i lägenheten. Men jag måste understryka att jag för övrigt faktiskt mår ganska bra. Bara så att ni som bryr er, vet. Haha, ni är inte majoritet precis..

Kolla här, jag delar in! Min uppdelning är superbra här ju, typ. Ja och på tal om ingenting, here's a little something I wrote a while ago:

Förgätmigej
glöm mig aldrig
du sover nog nu men
vad som än händer
förgätmigej
glöm mig aldrig
som blomman
jag, som blomman
dör aldrig
utan ett leende på läpparna

I truly hope you enjoyed it.
Men jag måste/vill gå nu, orkar verkligen inte mer.
(ta mig till kärlek ta mig till kärlek ta mig till kärlek ta mig till kärlek)

Mhm
men,
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0