Känslosamt!

Okej, idag har världen börjat tära lite på mig igen. Vet inte om den har gått hungrig ett tag och bara väntat på rätt tillfälle att äta upp mig inifrån eller något, men precis så känns det. Jag var lite deprimerad idag, det får jag erkänna. Men det ska det bli ändring på, förhoppningsvis! Jag tog fram en gammal bild på mig idag och insåg a slighty change, så att säga. Och ja, jag vet, jag skulle skriva den här bloggen på engelska, ännu en gång, men nej, jag orkar inte. Jag undrar hur länge jag kommer att ha den här bloggen. Eller, skriva i den. Någon vecka till kanske? Haha, jag brukar inte få ha kvar min blogg så jättelänge förrän jag tröttnar på att skriva, faktiskt. Hade en i ungefär 8 månader en gång, och det är väl det längsta typ.

HAHA! Jag hittade just en sak som Simon ritade hos mig när han var här sist. Här finns bland annat: En drake, en katt/kanin, ett huvud med horn, ett ägg med en tunga och ögon och mun (:D), ett ansikte, en alien typ, och så står det; "GURKA", "Hej, jag heter Simon" (två gånger) och "Hej". HAHA. Det här var ytterst underhållande, i alla fall för en liten stund.

Jag tittar på youtube just nu, och där hittade jag Johan Wahlström, som jag gillar fantastiskt mycket.
Det är väldigt kul.

Men jag är ganska trött nu, så jag tänker avsluta nu ^_^
Bai på alla :o

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0