Torka bort mig från din fönsterruta.

För det är precis där jag har fastnat. Tittandes på dig. För att du är vacker.

"Du är skönhet i sig
blödande skönhet

och du går sönder

när man tar
i dig"
                  -
Gammal dikt av mig från.. 2006.

_________________________________________________________________

Hur som helst. Hur har er dag varit? Min har varit sisådär. "Comme cí comme cà" som det heter på franska. Det är väl den enda franska "meningen" som verkligen har etsat fast sig i mitt minne. Haha. Eh.. Japp.
Jag har insett att om jag går utan min mobil i typ en timme så känns det som att jag antingen är död eller naken. Av de två alternativen vet jag faktiskt inte vad som är värst. Naken, förmodligen. Då alla skulle kräkas om de såg mig. HAH! Sarkasm. <3 (Jag är gorgeous.) Även detta var sarkasm. Vad är då sanningen? Sanningen är att jag är 1,64 och ganska tjock. Nej. Jo. Faktiskt. Men det ska bli ändring på det. Mer säger jag inte. Jag vill ju inte göra mig själv+er besvikna om det inte lyckas.

Idag har jag inte gjort ett skit, förutom skolan. Varit hemma, suttit vid datorn, pratat med mamma, tittat på "Dr. Phil", "På Spåret" och "Are you smarter than a fifth grader?" Och nu hör jag hur musiken till "Let's dance" satte igång. Och NU switchade mamma kanal så nu är det antingen skidor, hockey, eller innebandy. Nu går jag och tittar.
Okej, jag hade fel. Det lät som speaker-röster, men det var bara någon programledare och publiken som jublade. HEH.
Hur som helst. Jag gillar inte Let's dance. Jag tycker bara synd om de som ställer upp som absolut INTE kan dansa. Jag menar, de vill ju inte ens. Så fort de uttalar sig om det så ber producenterna dem att hålla käften och mutar dem med ännu mer pengar i fickan. För, ju fler som ramlar och slår halvt ihjäl sig, desto fler tittare. Tror åtminstonde TV3. However, så är det inte riktigt så det går till, tror jag. Jag brukar bara titta om jag vet att någon snygg är med. Haha!

Jag vill inte göra er ledsna nu, men jag måste avsluta. Har ingenting mer att komma med.
Jag har en hyfsad blogg, don't you think? Och typ tre pers läser den. "Yaaay".
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0