söndag.



Den här bilden representerar ungefär allting jag står för idag.
Det är liksom.. Helt tomt just nu. Men jag saknar glädjen. Längtar efter den.
Eftersom det är tomt så måste utrymmet fyllas, eller hur?
Jag fyller mina hål med sand från timglas som en gång spruckit.
Skämt åsido. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra utan mina vänner.
För, ja, jag har vänner numera. Riktiga också, tror jag. Hoppas jag.
Jag har sökt till gymnasiet nu. Estet bild och formgivning. Där passar jag in.
Förhoppningsvis kommer jag in också, haha.
Samtidigt känner jag att mina sår läker fortare än någonsin förut.
Hur mår ni då? I bet you're truly fine today, just the same.
Ehm. Jag förstår mig inte på mig själv ibland. Eller ofta.

Alltså jag är helt galen i filmer! Jag vill se en idag, infact.
Se med mig?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0