Sjuk och eländig.

Det är precis vad jag är idag. Sjuk och eländig. 
 Magkatarr är väl inget man vanligtvis stannar hemma för, men.. Jag mår verkligen skit.
Sms:at en del med Simon idag. Inte fått tag på någon annan egentligen. Inte försökt heller för den delen. Jag har läst hela dagen faktiskt. "Gömda" av Liza Marklund. Visste ni att allt som står där i faktiskt inte är sant? Vissa saker är lögn tydligen, har jag hört. Men vem vet. Man ska väl inte tro på allt man hör, antar jag. Jag har sakta men säkert börjat bli deprimerad igen, vet inte varför dock. Borde väl gå ut och fotografera någon dag här i veckan. Det var riktigt länge sedan jag fotade på riktigt nu. Om någon vill bli fotograferad någon gång så kan ni ju säga till. Jag älskar att fota människor. Hellre det (nästan) än natur. Faktiskt, hur otroligt det än låter. Och i framtiden ska jag satsa på att antingen fotografera eller rita av nakna kvinnor och män. Mest kvinnor, mäns kroppar är så komplicerade. Kvinnan är bara en kurva liksom. Men det finns så mycket mer under ytan.. Under den där kurvan. Det är det som lockar mig. Män enligt mig.. De är oförklarliga. Jag vet inte bara inte.

Hur som helst så tycker jag att ni gör helt rätt i som läser den här bloggen. IFALL någonting intressant skulle komma upp någon gång. Typ att jag var kär eller att jag hade legat med hela stans befolkning. Ehm. Ja. Been there, done that. (Got the t-shirt) Haha... Och då menar jag självklart den blåa t-shirten som bara är blå när jag tänker på sex. Haha. Internskämt. Tror jag. Jag är lite flummig just nu, inget att oroa sig över. Eller att över huvud taget tänka på, egentligen.

Jag iakttar min katt medan hon slickar sig frenetiskt mellan benen. Ibland önskar jag helt ärligt att jag också var sådär vig. Oj, sa jag något opassande nu? Haha. Det börjar redan bli mörkt ute, even though it's only like tjugo över fyra. Men, ja. Sånt är livet antar jag. Jag saknar verkligen sommaren. Den är/var helt och hållet underbar. Puss på den.

Jag orkar inte skriva mer idag. Tyvärr.
Jag vill fortfarande se en film. Hyr en med mig vet jag!
Såg förstås "Vänner" igår. (jag har dvd-boxar med dessa) Och jag älskade det, som vanligt. Såg faktiskt det i förrgår också, om jag ska vara ärlig. Jag är ganska besatt av "Vänner" faktiskt. "Friends" som det heter på engelska.
Imorgon börjar jag med en engelsk blogg. Eller, snarare, skriver i den här bloggen men på engelska. Okey?
Yes sir. Even though I have friends that cannot even spell to "cat", hahaha. I don't care, really. They'll probably understand. I hope so. Anyways.. Gotta go.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0