NO-skit och en film om riktigt snuskig dans

all of these voices I hear in my mind
all of these words I hear in my mind
all of this music
and it breaks my heart
and it breaks my heart
and it breaks heart 
well it breaks my heart
and it breaks my heart
Well it breaks my heart
and it breaks my heart
and it breaks my heart
and it breaks my heart


Idag var jag på gymmet med Emelie. Efter skolan då, förstås.
Alla fick sluta tidigare på NO:n förutom typ jag och några till. Bajs då. Det gick bra ändå, iofs.
Försöker ragga upp människor lite varstans men ingen verkar quite fond of me, actually. Menmen.
Är lite deppig, därav låttexten däruppe. (Fidelity - Regina Spektor)
Jag fick hem två filmer med posten idag. Dirty Dancing och Pretty Woman. Några av de bästa filmerna ever.
Jag ska se en utav dem nu tror jag. DIRTY DANCING.

Ha det bra.
Puss.
/ Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0