Lássé Líndh! (uttalas på franska)

jag saknar dig.

Jag saknar Lasse Lindh fett mycket för han var underbar.
Varför heter han "Lindh" med h i slutet? Kan han inte heta Lind som alla andra?

NEEEEEEEJ! För han är liksom världsbäst och jättespeciell! :D
Puss på honom.

Och puss på Maja som också älskar honom men inte läser min blogg så det spelar ingen roll egentligen.
I alla fall. Idag gick min hjärna igång lite grand, för imorgon har jag ett franskaprov som jag kommer kugga på. :D
Men det gör ingenting, jag är beredd. Och om jag inte får G till sommaren så gör inte det så mycket, för det är ju inget måste. Jag har G nu, men om jag skulle tappa det, liksom.


Jag har inte mycket mer att säga om dagen i fråga. - Jo, vi ska snart ha NP-prov i svenska och det ska väl bli kul, tror jag. Lite svårt verkar det faktiskt vara, i alla fall om man vill nå ända upp till MVG-nivån, som jag vill. Just nu pågår det dock massa NP-prov i engelska, men jag har inte gjort det muntliga ännu. (som är det första i serien) Ska nog göra det snart. Förhoppningsvis. För jag tror att det kommer gå mycket bra, faktiskt.

Men det var väl det.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej gumman. Har ju missat massa inlägg nu sen jag va här sist :)

Hoppas allt är bra!

Ge din mor en kram från mig.

Pussokram

2009-01-22 @ 12:14:41
URL: http://aturdido.blogg.se/
Postat av: Angela

Haha, hej!

Oj, visste inte ens att du läste min blogg.

Tack för det, du är nog den enda läsaren! ;)



Jag ska ge henne massor :O

2009-01-22 @ 21:24:41
URL: http://dikttorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0