I taket finns inte ens några stjärnor. Bara en, nej, två, planeter.

Hej
Idag såg jag "I taket lyser stjärnorna" på bio. Det var premiär tydligen.
Känner mig yr. Jag grät så mycket. Alla andra skrattade. Men alla hanterar väl smärta på olika sätt. Antar jag.
Jag går av snart. På mitten. Jag behöver träna. Mamma behöver bli helt frisk. Jag behöver gå ner i vikt. Träna, alltså.

Mitt huvud snurrar, förlåt att allt är förvirrande för er.. Eh.
Jag mår lite illa. Kanske spyr sen. Vem vet? Och vem bryr sig...
can't fight this feeling I feel right now
take me here, take me there.. I wanna feel you inside of me

I wanna take your hand, I want to dance
dance all night long, in to a burning flame of fire
dance with me, come on, dance with me
in to a burning flame of fire

Helt opassande text men det var något jag skrev alldeles nyss, tyckte att det passade. Fast det gjorde det, som sagt, inte.
Fan ta mig. Och fan ta alla egentligen. Alla som inte vet vad smärta är. Eller vad kärlek är.
Alla som har blivit sårade vet även vad kärlek är. Tror jag? Men vem vet. Och vem bryr sig...

"puss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0