Houston, we've got a problem.

Hej, jag vet, innan ni säger det. Förlåt för att jag inte skrev igår. I bet you missed me so damn much! However, I wasn't really away a long time, was I? Nope. Jag är här igen nu i alla fall. Hade mycket att göra igår, bara. *NOT*
Jag såg på film förut. På TV4 Film. Ni kanske kan lista ut vilken genom att titta på min rubrik för idag. Yes, correct.    
"Apollo 13" såg jag. Den var riktigt bra faktiskt! Hade hört talas om den ganska mycket, och visste att det var lite utav allmänbildningen att se den filmen, men såg den inte förrän nu.
Vill egentligen att någon därute bara tar upp telefonluren och slår mitt nummer, och kanske även frågar antingen hur jag mår, eller om vi kan träffas en stund. Visst, nu är det väl för sent.. Men ändå. Det var någon vecka sedan jag umgicks med någon utanför skolan, faktiskt. Sista gången var väl när jag var på gymmet med Emelie i tisdags. Det var ett tag sen. I övermorgon var det en hel vecka sen. Well, okej, det är skönt att vara ensam ibland. Men inte alltid, faktiskt.

Hur som helst!
Jag vaknade klockan halv två idag. Fattar inte hur det kunde hända, men det hände. Molly vaknade samtidigt som jag.
Hon är så underbart söt när hon ligger under elementet, och när hon ser att jag sätter mig upp i sängen så jamar hon och hoppar upp bredvid mig. VÄRLDENS BÄSTA KATTSKRÄLLE!

Puss,
Angela

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahah nej jag har inte barn.. Det är min brorson. :)

allt bra med dig?

2009-01-26 @ 16:01:50
URL: http://aturdido.blogg.se/
Postat av: Angela

Ah, okej ^^

Jag mår bra, ja.

Du?

2009-01-27 @ 19:58:15
URL: http://dikttorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0