Ett tag trodde ni att jag var död, eller hur?

Lyckligtvis är jag inte död ännu!
Som ni kanske har märkt, så använder jag fetstil.
Och flyttar ner varje gång jag ska skriva en ny mening.
Det är endast för att jag är så förbannat cool.
Jag trodde själv att jag var död ett tag.
Men det var cirka 15,5 år sedan.
Innan jag föddes. Ett tag innan.
OJ, nu glömde jag att flytta ner meningen.

Jag ska försöka hitta på något kul att skriva.
Något that will blow your minds away och sånt där.
Sånt man bara säger en gång in a life time liksom.
Och ja, jag funderade på att ha en engelsk blogg först, men ångrade mig.
Lyckligtvis det med, då ingen utav mina fjortisvänner hade förstått vad jag skrev.
Anyhow, jag kommer lägga till lite engelska ord ibland, för det är sån jag är.

Och nu kommer vi till tredje stycket.
Lägg märke till att jag har börjat alla stycken på helt olika vis varje gång.
"Lyckligtvis" "Jag" och nu: "Och nu". Haha. Lite komiskt.
Jag har skrivit "lyckligtvis" tre gånger nu. Eller, fyra nu då.
Jag lyssnar pyttelite på P3 Guld på tv:n. Orkade inte gå dit och titta.
Gillar att skriva, så jag satte mig här och började skriva istället.
Nej, förlåt, ursäkta mig. Jag ÄLSKAR att skriva.



"Vi ses i ett annat liv
när vi båda är katter."
                              -
Från filmen "Vanilla Sky"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0