Christian or Jewish?

Your skin makes me cry
you float like a feather
in a beautiful world
I wish I was special
so very special
but I'm a creep

I wish I was special.
You're so very special.
I'm a freak, creep, weirdo.
She's running out the door.
And I'm standing here. Alone.

Hejhejhejhejhejhejhejhej.

_____________________________________________________________________

Mamma hade personalfest idag. Nästan alla hennes kollegor kom hit.
I slutet sjöng alla Singstar jättehögt och jättefalskt. Inklusive jag. Men jag var iaf inte full.
Men jag är jättetrött nu, som ni kanske förstår om ni tittar på klockan. så, pusshej.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kärlekärlekärlek...

jag trodde att det varade för evigt
vi sa det
tiden bestämde
men den stämde.. inte
klockan hade visst
stannat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0