Barbie 50 år och rationellt nationellt prov

Ja, i år fyller tydligen allas vår Barbie 50 år. Grattis till henne. 
För övrigt så har det inte hänt så mycket idag. Jag var i skolan, gjorde NP-prov, (hade med mig godis :D) slutade, gick hem, Anna ringde, vi träffades, gick till Kvantum och frågade efter sommarjobb, jag fotograferade lite, vi gick runt.. Sen till biblioteket, där Anna frågade om sommarjobb, sen gick vi in till Webshop och där var det tråkigt, så vi gick ut igen, sen gick vi till Retro House och heh, spelade spel, sen gick vi hem ^^  (jag till mig och hon till sig då, förstås)

Sen när jag kom hem så mådde jag illa och hade ont i huvudet, så jag sov i typ en timme, sen har jag suttit här sedan dess. En icke så händelserik dag. Som vanligt, typ. Jag vill ha lov! Ska träffa Simon på lovet. That'll be fun! Och väldigt mys. Saknar hans kramar. (Puss :*) Meeeen.. Sånt är livet. Man saknar alltid något man inte har. Heh, quite logical.

Det var väl typ det.


I shot a man in Reno
just to watch him die
when I hear that whistle blowing
I hang my head and cry


PUDD! (puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0